Thursday, October 25, 2007

indiescutable 0.3 (the way things are)

Ultima săptămînă am hălăduit prin Bucureşti aşa că am ramas putin în urmă cu scrisul, dar si cu altele. Voi recupera în weekend. Oricum, pauza a fost bună şi necesară pentru a îmi face o idee cît de mică despre ceea ce vreau de la blog-ul ăsta. M-am gîndit că voi continua trecerea în revistă a numelor care merită atenţie de pe scena indie mondială ca să existe o bază de discuţie clară (oricît de mult m-aş feri, la un moment dat va trebui să mă ocup şi de sectorul mioritic al acestei scene), plus evenimentele mult prea importante ca să fie trecute cu vederea. Apoi vom face trecerea la 1.0, în momentul în care domeniul indiescutable.ro va intra în proprietatea subsemnatului şi vom concepe un alt plan, despre un blog care să includă mai mult noutăţi şi cronici de album.
Drept care s-a încheiat prezentul proces verbal....

No comments: